Sunday, July 16, 2006

AX-1

Στα πλαίσια των διδαχών εκείνου του λευκού γαλανομάτη Ναζωραίου (όποιος έχει δύο μοτοσικλέτες να δίνει τη μία στον πλησίον του), στα πλαίσια των διδαχών των κομουνιστών (αναδιανομή του πλούτου;), το AX-1 άλλαξε χέρια, και από τα δικά μου, πήγε στα χέρια του Βαγγέλη, developer από Ιωάννινα. Η ανταλλαγή έγινε σήμερα το πρωί στο ΚΕΠ της οδού Δελφών, κάτω από τα κουρασμένα βλέμματα των υπαλλήλων της σαββατιανής βάρδιας.
Ο Βαγγέλης υποσχέθηκε να του κάνει σούζες, endo, και άλλα ριψοκίνδυνα, και να του αλλάζει λάδια και μπουζί κάθε 3.000.000 χιλιόμετρα.

5 comments:

Unknown said...

Ναι αλλά εσύ ούτε χριστιανός είσαι.. ούτε κομμουνιστής.. αλλα το ερώτημα μου είναι άλλο...: Η Μαριάντζελα δουλεύει ακόμα σε αυτό το ΚΕΠ στην δελφών??!!

Unknown said...

Σίγουρα όχι στη σαββατιανή βάρδια...

Anonymous said...

Στα πλαίσια της ψυχικής και νοητικής αναστάτωσης που επήλθε λόγω της απροσμένου απόκτησης του εν λόγω ΑΧ-1, ξέχασα να δώσω στον πρώην ιδιοκτήτη τα χρήματα που είχε πληρώσει για το παράβολο μεταβίβασης με αποτέλεσμα να τον υποχρεώσω να μου τα ζητήσει και πιθανόν να τον στεναχωρήσω. Excuse me man! Εκ του αγοραστή.

Κατά τ'άλλα το ΑΧ ξέσκασε με μια βόλτα μέχρι το αεροδρόμιο, 10 γύρους στην πίστα κάρτ και πίσω. Super!

Unknown said...

no worries, mate...

Anonymous said...

Τελικά είμαι πολύ περήφανος που έχω τέτοιο ξάδερφο!