Wednesday, December 06, 2006

thomann

Κάποια στιγμή, μας* έγινε αντιληπτό ότι τα Γερμανικά Online καταστήματα είναι τα λιγότερο διστακτικά στο να στέλνουν ηλεκτρονικά μαραφέτια σε ευρωπαίους καταναλωτές, οπότε κάθε φορά που κάποιος χρειάζονταν ηλεκτρική οδοντόβουρτσα, φορητό υπολογιστή ή αρμόνιο, το παραγγέλναμε από Γερμανία.

Οι Γερμανοί ανάμεσα στα άλλα καλά που έχουν, έχουν και το Thomann.de, που πουλάει κοψοχρονιά μαραφέτια σχετικά με τη μουσική (από φλογέρες μέχρι κάρτες ήχου και από real-time ψηφιακά πολυεφέ μέχρι πένες για κιθάρες).

Υποψιάζομαι ότι οι Έλληνες που ασχολούνται με τη μουσική και το έχουν ανακαλύψει είναι μπόλικοι, γιατί το Thomann έχει ελληνόφωνο εκπρόσωπο στο τηλέφωνο (αν αποφασίσεις να τους τηλεφωνήσεις), έχει κομμάτι του site ρυθμισμένο για την ελληνική αγορά (με τις σωστές τιμές ΦΠΑ και άλλες ευκολίες), τα email επιβεβαίωσης που σου στέλνουν είναι στα ελληνικά, χρεώνει 20€ την αποστολή στην Ελλάδα, αλλά αν το σύνολο των αγορών σου είναι άνω των 300€ τις στέλνει δωρεάν (γενναιόδωροι, αλλά δυστυχώς αρνήθηκαν να μου πληρώσουν τα 10.000€ που ζήτησα για να τους διαφημίσω στο blog μου).

Πριν από δύο μέρες αγόρασα κάτι από εκεί, και ήδη μου έστειλαν SMS για να με ενημερώσουν ότι η παραγγελία μου ξεκίνησε να έρχεται κατά εδώ…

*(σε εμένα και κάποιους φίλους που προσπαθούσαμε να αποσταθεροποιήσουμε την ελληνική αγορά ψωνίζοντας από τα εξωτερικά)

4 comments:

Unknown said...

(Το Thomann το ανακάλυψα από τον Στράτο)

guitarlikas said...

Και όποιος επισκεφτεί το λινκ above μην ξεχάσει να ακούσει το βρωμοσολίδι μου στο 2:32 του κομματιού..χαχαχα..Επίσης ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ πως ο ζαφ έχει συμμετοχή στο δίσκο αυτό!! (σε έδωσα ζαφ)...
Btw το Thomann(με 2 "n" zaf και όχι 2 "m") πραγματικά έχει καλές τιμές και είναι και πολύ αξιόπιστο..Για το μόνο που έχω αντίρρηση, αλλά μην τα θέλουμε και όλα δικά μας, έχει να κάνει με την αγορά μουσικών οργάνων που στα φέρνουν τελείως ασετάριστα...αλλά κλαιν..πάλι συμφέρει..

dddd said...

To Thomman to kserw edw kai 2 xronia alla sto tsak prin parageilw afto pou ithela to vrika edw me liga money ligotero (eixa parei kai alla pramata apo to magazi opote mporeis na kaneis kai to pazari sou edw...enw sto Thomman oxi)!Padws to magazaki aksizei!!!

Unknown said...

@guitarlikas, εντάξει, τον διόρθωσα τον τίτλο...