Tuesday, December 05, 2006

It's not the same thing

Λόγω της πρώτης Δεκεμβρίου, κυκλοφόρησαν πάλι δεκάδες φυλλάδια για την "μάστιγα" του AIDS, και θέλω (μια και λόγω ειδικότητας έχω βαθιά γνώση πάνω στο θέμα) να ξεκαθαρίσω μια και καλή, τον ευρέως διαδεδομένο μύθο που χρόνο με το χρόνο ενισχύουν αυτού του είδους τα φυλλάδια:

Η χρήση προφυλακτικού μειώνει την απόλαυση.

Το sex με προφυλακτικό είναι σα να μασάς την καραμέλα μαζί με το περιτύλιγμα (όχι ότι το έχω κάνει ποτέ (αυτό με την καραμέλα) ούτε καν η ατάκα δεν είναι δικιά μου).

Δεν πρεσβεύω τη μη-χρήση προφυλακτικού, απλά είμαι αλλεργικός στις μαλακίες.

5 comments:

Ttallou said...

μια και λόγω ειδικότητας έχω βαθιά γνώση πάνω στο θέμα

???

Unknown said...

it's a joke, dummy...

uncle said...

@ ttallou:
ασε τον να λέει "its a joke", προγραμματιστής είναι. μάλλον θα προγραμματίζει και αυτά!!

Ttallou said...

:P

. said...

οι μύθοι που διαδίδουν τα εν λόγω φυλλάδια είναι περι μείωσης απόλαυσης κτλ; εγώ για΄τι δεν έλαβα ποτέ τέτοια φυλλάδια;

πάντα αναρωτιόμουν πόση απόλαυση μπορείς να έχεις όταν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κολλήσεις κάτι.

ίσως ο πάπας γι αυτό αναθεώησ επερι προφυλακτικών στις χώρες που υποφέρουν απ το aids . Σου λέεει αμα είναι να μην το φχαριστιούνται, ας το φοράνε, οκ.