Wednesday, November 21, 2007

οι κανόνες της χαρτοπαιξίας

Ο πατέρας μου έλεγε από μικρό τους τρεις κανόνες της χαρτοπαιξίας:
1. Ποτέ μη βάζεις στοιχήματα που δεν μπορείς να καλύψεις.
2. Ποτέ μην παίζεις με αγνώστους.
3. Πάντα να παίζεις με ένα τσιγάρο στο στόμα.
(αυτό το τρίτο το πρόσθεσα εγώ για εφέ, οι κανόνες που μου έλεγε ο πατέρας μου ήταν δύο)

Το θέμα είναι ότι ο κανόνας Νο2, καθιστά αδύνατο το online poker.

Ο κανόνας Νο2 υπάρχει γιατί είναι εύκολο να σε κλέψουν οι αντίπαλοι, ειδικά αν είναι συνεννοημένοι μεταξύ τους. Γι' αυτό δεν κάθεσαι ποτέ σε τραπέζια με αγνώστους. Και απ' ότι διαβάζω, υπάρχουν πολλά τέτοια τραπέζια στα online poker rooms, όπου οι αντίπαλοι σου είναι γνωστοί μεταξύ τους, και ανταλλάσσουν πληροφορίες για τα χαρτιά που κρατάν, έχοντας ανοιχτό ένα chat πρόγραμμα αντάμα με το πρόγραμμα του poker.

Απ' ότι διαβάζω, αυτού του είδους οι απάτες, μαζί με τα poker bots θα είναι η καταστροφή του Online poker, που προς το παρόν παραμένει αγορά της τάξης του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων ετησίως.

Πρέπει να σταματήσω το διάβασμα, μου χαλάει την διασκέδαση.

1 comment:

Lina said...

απ ό,τι διαβάζω, τώρα τελευταία διαβάζεις πολλά και διάφορα...