Wednesday, November 15, 2006

στρομπόλι

Στρομπόλι, το. Strobe Light, Strobo, Stroboscope, όλα περιγράφουν το ίδιο πράγμα. Την συσκευή που στέλνει διακοπτόμενο φως στους χορευτές και τους κάνει να φαίνονται ακίνητοι (εντάξει, έχει και άλλες εφαρμογές εκτός των Disco).

Παράδειγμα χρήσης της λέξης στην μοντέρνα ποπ κουλτούρα:
"Xορεύω Michael Jackson, με καμαρώνουν όλοι, και η άσπρη μου η κάλτσα φωσφορίζει στο στρομπόλι" (Ημισκούμπρια, Στην Παλιά Discotheque).

Το θέμα της εβδομάδας: Λέξεις σχετικές με την εποχή της Disco. Λόγω του disco-blogger-party στη Figaro, το Σάββατο στις 25 Νοέμβρη. Όποιος δεν έρθει είναι φλώρος και σάπια μπανάνα.

8 comments:

. said...

πωπωωωω, κι απορούσα τι είναι το στρομπόλι.

θυμάμαι όταν ήμουν μικρό μας είχαν πάει με τα ξαδέρφια μου σε μια ντίσκο (ναι ρε εμείς μικρά είμασταν τότε, μουχαχα), είχαν αυτό το φως και είχαμε πέσει κάτω απ τα γέλια.

(επίσης, πρώτη φορά που πήγα φιγκαρό, όταν είδα ντικσομπάλα να κατεβαίνει, άρχισα να χοροπηδάω σαν μαλακισμένο. αλλά αυτό ας κάνουμε ότι δεν το ακούσε κανείς...)

p.s. άργος, θ αντέξεις να είσαι σάπια μπανάνα;;; (γαμάτο=ΡΡ)

Unknown said...

Argos, τουλάχιστον πες με τι είναι το τσινάρι, να το ξέρω και εγώ.

. said...

τσινάρι δεν είναι η περιοχή στην άνω πόλη; (βλακεία είπα;)

Acro said...

Πως φαινεται ο παλιός (ή έστω ό μεγάλος σε ηλικία :P)! (Argos that is)
Τσινάρι όσον αφορά το ντύσιμο, είναι αυτός που δείχνει μεν κυριλέ ντυμένος, αλλά με έναν "γύφτικο" ας πούμε τρόπο.
Η έκφραση ανήκει στην δεκαετία του 70, για να μην πω παλιότερα.

Oneiros said...

Όχι, Μαριλίζα, δεν είπες βλακεία (ο Argos το 'βαλε στο χάρτη, btw).

zaf & παίδες, εγώ δεν έχω πρόβλημα, και στο Χαρισπότ (οριακά!) πάω με καλή παρέα και καιρό έχω να χορέψω καρέκλες, αλλά χλωμό να μπορέσω το επόμενο Σάββατο.

Unknown said...

όπως είπα, φλώρος και σάπια μπανάνα...

Anonymous said...

όχι λοιπόν, δεν είμαι σάπια μπανάνα...

αυτό είναι βαριά προσβολή..

θα με αναγκάσεις να ανέβω σαλόνικα λοιπόν?

Unknown said...

Μμμμμ, σιγά μην έρθεις. Φλωράκι.