Thursday, October 27, 2005

Sorcery


Μια φίλη με πίεσε να της πω πως άρχισα με τα computer... ο ξάδερφος μου φταίει... ήταν (και παραμένει) μερικά χρόνια μεγαλύτερος, και κάθε χρόνο που ο πατέρας μου επισκεπτόταν τον αδερφό του (και την οικογένεια του) και έσερνε μαζί του και την δικιά του οικογένεια (εμένα, τη μάνα μου και τον αδερφό μου), ο ξάδερφος μου είχε πάντα κάτι νέο με το οποίο ασχολούνταν. Τη μία χρονιά ήταν το ψαροντούφεκο, την άλλη οι μοτοσυκλέτες, την επομένη οι γυναίκες... μία από τις χρονιές ήταν η χρονιά των υπολογιστών...
Νομίζω λοιπόν ότι το πρώτο πράγμα που πληκτρολόγησα ήταν ένα listing σε basic σε oric1 για ένα παιχνίδι που έμοιαζε με το startrek... το πληκτρολόγησα σε βάρδιες με τον ξάδερφο, και στο τέλος δεν δούλευε και πολύ καλά... φιάσκο...
Μετά από κάνα δύο χρόνια, έπεισα τον πατέρα μου να μας πάρει (εμένα και τον αδερφό μου) έναν Amstrad CPC 6128... νομίζω ακόμη το μετανιώνει... :-)

Το Sorcery ήταν το παιχνίδι που πουλούσαν μαζί με τον υπολογιστή... το killer app του 6128. Πρέπει να ανέβασα τουλάχιστον ένα βαθμό μυωπίας κοιτώντας τις 160 x 200 κουκίδες που απεικόνιζε το monitor, προσπαθώντας να βρω την έξοδο...

4 comments:

Tyxod said...

same old story...

:)

Unknown said...

what, you too?

Tyxod said...

πάνω κάτω... αλλά το μοτίβο μάλλον είναι το ίδιο...

(and yeap, i'm a software engineer now...!)

Anonymous said...

Και για μένα, ο Amstrad CPC 6128 ήταν ο πρώτος μου υπολογιστής. Τον είχε αγοράσει ο αδερφός μου και που και που ασχολιόμουν και 'γω. Θυμάμαι τις ατελείωτες ώρες που ξόδευα αντιγράφοντας source code σε BASIC, από ένα αρκετά παχύ βιβλίο. Αν δεν είχα κάνει κάποιο λάθος, το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα φοβερό (για τότε, και για την ηλικία μου) παιχνίδι. Το πρώτο που κατάφερα να κάνω να δουλέψει ήταν το Pong, παρέα με ένα φίλο μου. Ωραίες εποχές. Ακόμα μουτζώνομαι που τον πέταξα.