Monday, August 15, 2005

Hole In The Wall

Στην ταινία "Butch Cassidy & the Sundance Kid", τη μία από τις δύο ταινίες που έπαιξαν ποτέ μαζί ο Paul Newman και ο Robert Redford (η άλλη ήταν το The Sting, και οι δύο σκηνοθετημένες από τον George Roy Hill), άκουσα για πρώτη φορά για την Hole in The Wall. Ήταν (και παραμένει) μια μικρή κοιλάδα στο Wyoming, όπου διάφοροι παράνομοι κρύβονταν από το νόμο.

Πριν από τρεις μέρες απέκτησα και εγώ τη δικιά μου Hole in the Wall, όταν γυρνώντας σπίτι ένα ωραίο απόγευμα, ανακάλυψα ότι είχα μια νέα τρύπα στον τοίχο του καθιστικού. Μετά το πρώτο shock, πήρα τα πεσμένα κομμάτια του τοίχου (είχαν πέσει πάνω στα βιβλία που ήταν από κάτω) και χτύπησα την πόρτα των γειτόνων (όχι με τα κομμάτια του τοίχου, αυτά τα κρατούσα στο χέρι).

Οι γείτονες μου δεν φημίζονται για την ευστροφία τους, οπότε τους πήρε κάνα δύο λεπτά να καταλάβουν γιατί τους έδειχνα τα κομμάτια του τοίχου μου... Τελικά έγινε φανερό ότι οι τεχνίτες που προσπάθησαν να τους εγκαταστήσουν το νέο aircondition, έκαναν την απρέπεια. Με τα πολλά, ο γείτονας μου ήρθε με μια σκάλα και μια σπάτουλα γεμάτη γύψο και έκλεισε την τρύπα... Υποσχέθηκε να ξαναπεράσει για το βάψιμο μόλις θα έβαφε και τη δικιά τους μεριά του τοίχου...

1 comment:

xronis said...

Τότε η κοιλάδα θα έπρεπε να λέγεται Hole on the wall ....

;